تيم منتخب شائولین لوهان چوان با دست پر برگشت

مطالب مربوط

تيم منتخب شائولین لوهان چوان با دست پر برگشت

  • نمايش اخبار
 
عنوان خبر:
خلاصه خبر:

تيم منتخب شائولین لوهان چوان با دست پر برگشت

تیم منتخب شائولین لوهان چوان که عازم دهمین دوره فستیوال شائولین ووشو در چین شده بود، موفق شد در مجموع 10 مدال نقره و 15 برنز کسب کند.

۱۳۹۳/۰۸/۱۴


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، این رقابت ها که در چین برگزار شد، با استقبال چشمگیر کشورها همراه بود. در این دوره بیش از 2000 ورزشکار در قالب 68 کشور شرکت داشتند که تیم اعزامی از ایران با 10 تالوکار به این پیکارها راهی شده بود. حسین حضرتی سرپرستی این تیم را برعهده داشت.

 

در جریان این رقابت ها، نفرات اعزامی ایران موفق شدند در رده های سنی مختلف به نتایج قابل توجهی دست یابند. بر این اساس، سبحان تلاندشتی در چانگ چوان (3 مدال نقره)، متین ستارزاده در چانگ چوان (3 مدال برنز)، رضا جعفری در چانگ چوان (یک نقره و یک برنز) و محمدسام پارساخو در نن چوان (2 مدال نقره و یک برنز) در رده نونهالان و شایان شاملوئی در نان چوان (یک مدال نقره) در رده نوجوانان روی سکو رفتند.

اکبر صفری در لوهان چوان (3 مدال برنز)، علی اکبر حجتی پور در لوهان چوان (3 مدال برنز)، حسن محمدی در لوهان چوان (یک مدال نقره و دو برنز)، یدا.. سیرجانی در چا چوان (2 مدال برنز) و فرشید شیرآقایی در نن چوان (2 مدال نقره) در رده بزرگسالان موفق به مدال آوری شدند.

تیم اعزامی ایران موفق شد در مجموع 10 مدال نقره و 15 برنز را به نام خود ثبت کند که آمار قابل قبولی برای حضور در دهمین دوره فستیوال بین المللی شائولین ووشو به شمار می رود.

 

تاریخ ارسال: پنج شنبه 22 آبان 1393 ساعت: 9:30 |تعداد بازدید : 756 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: